
Automotive nu zelf in zwaar weer
Het was te verwachten vertelde een van de voormalig werknemers recentelijk in vertrouwen aan een goede kennis van mijn vriend Bernard.
Jelle Heidstra verliest steeds meer omzet, zo word door een eiwerknemer rond gebazuind aan iedereen in de automobielbranche die het maar horen wil.
Jelle Heidstra en zijn Automotive bladen zijn steeds minder interessant om te lezen. Adverteerders haken nu al af en autobedrijven staan niet te trappelen om lopende abonnementen met Automotive te verlengen.
De autobranche is zwaar ziek, Jelle Heidstra met zijn bedrijf loopt achter de feiten aan. Nu adverteerders hun budgetten terugschroeven wordt de kans steeds groter dat Automotive volgens goed ingelichte bronnen het op dan duur niet zal redden, een faillissement van Jelle Heidstra en zijn bedrijf is dan onvermijdelijk..
Jelle Heidstra zou volgens onze informatie alle zeilen moeten bijzetten het hoofd boven water te houden, zo werd ons medegedeeld.